Hoe communiceert u in 2022?

Magazine Media Updates 04

Hoe communiceert u in 2022?

Hoe kunnen merken zich het best aan de veranderende maatschappij aanpassen? Dat vraagt de UBA en het volledige adverteerdersheir zich continu af. Tijdens de UBA Trends Day worden een aantal antwoorden gegeven.

De redactie van Magazine Media heeft de gelegenheid te baat genomen om zich dezelfde vragen te stellen, maar dan toegespitst op magazine media als advertentiekanaal. Ons antwoord op de vraag ‘hoe kan ik als adverteerder magazine media in 2022 optimaal inzetten’ vindt u op de volgende pagina’s.

Onderaan elk van de 7 trends geven we aan in welke mate deze volgens ons zal doorbreken. Bij de keuze van de trends probeerden we zeer bewust verder te kijken dan dragers, technieken en technologieën, die vaak eerder tactisch zijn en soms maar een kort leven beschoren.

De trends die we wel in deze publicatie opnamen, zijn diepgaander en betreffen strategische manieren om als merk met magazine media samen te werken om marketingdoelstellingen te realiseren. Manieren die verder gaan dan de traditionele advertentiepagina’s en zelfs verder gaan dan advertising…

Wie kon er deze trends beter inleiden dan Herman Konings, de man die van het observeren van de consument, al jaren zijn missie maakt? Had u er al bij stilgestaan dat de zelfrijdende auto een zegen is voor magazine media of dat een 3D-printer uw abonnement op uw favoriete blad een hele andere dimensie zal geven?

Toolkit

Related posts