BTOB Awards 2019: Boerenbond en BECI winnaars van de Press Awards

[door MediaSpecs] Op 22 oktober was het weer tijd voor de BTOB Awards van organisatoren Media Marketing en WE MEDIA.

Prijzen werden uitgereikt in twee categorieën: Press en Communication. Grote winnaar was Lucy, maar ook onder andere Gutz & Glory, TBWA, The Oval Office, DDB, DPG Media Advertising, Lijncom, BECI en de Boerenbond mochten meer dan één prijs naar huis nemen.

Hieronder vindt u een overzicht van alle winnaars.

PRESS

Best of Diversification

  • Gold: Boerenbond – Gepersonaliseerde newsletter

Best Relaunch

  • Bronze: Boerenbond – magazine Boer & Tuinder
  • Bronze: Media Marketing – website MM.be

Best Content

  • Silver: Brusselse Kamer van Koophandel (BECI) – magazine Bruxelles Métropole

Best Launch

  • Silver: Brusselse Kamer van Koophandel (BECI) – podcast Next Step

COMMUNICATION

Best Use of Direct

  • Gold: Lucy – ‘The Curiosity Click’ voor Brightfish

Best Use of Interactive

  • Silver: The Oval Office – ‘Intimate Concerts’ voor SD Worx
  • Silver: TBWA – ‘Vindr’ voor KBC
  • Bronze: Lucy – ‘The Curiosity Click’ voor Brightfish

Best Use of Radio/Audio

  • Bronze: Lucy – campagne voor De Lift

Best Use of Film/Video

  • Bronze: Serviceplan – ‘Agency Beats’ voor 20Something

Best Use of Event

  • Gold: The Oval Office – ‘Intimate Concerts’ voor SD Worx
  • Bronze: Lijncom – ‘Lijncom on Tour’
  • Bronze: Profirst – ‘Redken Rage’ voor Redken

Best Use of PR

  • Gold: Gutz & Glory – ‘Drainphalt – The Cloud Project’ voor Willemen Groep

Best Use of Promo/Activation

  • Silver: DDB – ‘Punching Door Tour’ voor VW
  • Silver: Lijncom – ‘Win Your Tourbus’

Best Use of Data/CRM

  • Gold: TBWA – ‘Vindr’ voor KBC
  • Silver: DPG Media Advertising – ‘Thursday Night Live’

Best Use of Integrated

  • Silver: DPG Media Advertising – ‘Thursday Night Live’
  • Bronze: DDB  – ‘Bestand tegen de Sterkste’ voor VW
  • Bronze: Prophets – ‘Barco Series 4’ voor Cinionic

Best Use of Publishing/Content

  • Bronze: Wavemaker – ‘MM Google Home’ voor Media Marketing

Speciale Juryprijs

  • Lucy – ‘The Curiosity Click’ voor Brightfish
  • Gutz & Glory – ‘Drainphalt – The Cloud Project’ voor Willemen Groep

Bron: MediaSpecs