Case : 3Suisses brengt cover Victoire tot leven

Wat is er mooier dan een covermodel dat tot leven komt en dansend de kleding showt? Daarmee tegelijkertijd ook nog een kijkje achter de schermen van de fotoshoot gevend. Rossel realiseerde dit eind 2015 voor het merk 3Suisses.

Via een smartphone app kunnen lezers van Victoire zien hoe het model op de cover verschillende kledingstukken showt en haar beste beentje voorzet voor de fotograaf. Aan het eind van het filmpje kan meteen worden doorgeklikt naar de 3Suisses website en webshop, zodat de lezers zich de gepresenteerde ‘look’ direct kunnen aanschaffen. Verderop in het print magazine nog een 4-pagina printcampagne met zeer herkenbaar beeld uit de fotoshoot.

Met een teaser campagne werd de ‘augmented reality’ cover aangekondigd in Victoire en Le Soir, alsmede via Facebook en Twitter rond de publicatiedatum. Na het verschijnen van het magazine werd de video nog ingezet op de website lesoir.be.

3Suisses continueert de samenwerking met Victoire in 2016, het beste bewijs van het succes van deze campagne!