Ceci n’est pas un hamburger!

Uit ons eigen marktonderzoek* blijkt dat er over Big Wraps soms wat verwarring bestaat. Wat zijn onze Big Wraps nu precies? In elk geval géén extra korting. Ceci n’est pas un hamburger!

Uitgangspunt van de Big Wraps is dat doelgroep-GRP’s (ook wel Target Rating Points genaamd) aan een competitief tarief worden aangeboden. Verkoop op basis van prestatie dus. Om de inkoop te vergemakkelijken is er per doelgroep een pakket samengesteld op maat van een gemiddelde campagne (tussen 130 en 225 GRP’s en variërend van 75.000 tot 140.000 euro).

Big Wraps by Magazine MediaEr zijn zes doelgroepen gekozen die in mediaplanning veel gebruikt worden.

Magazine Media kwam in september 2015 voor het eerst met GRP-pakketten voor een aantal specifieke doelgroepen. Op dit moment is de tweede inkoopperiode die tot eind april duurt, in volle gang.

De bij Febelmag aangesloten regies** slaan de handen in elkaar om de adverteerders een interessante kost per GRP te bieden op een aantal belangrijke doelgroepen waar magazines een echte toegevoegde waarde op de campagne kunnen betekenen. (lees meer hier) Vrouwen, mannen en VVA’s: de Big Wraps bieden per demografie een bredere en een smallere, hoger welstandige groep.

Ontdek de Big Wraps hier: www.bigwraps.be

* Met dank aan Bernard Decamp die inmiddels 9 mediabureaus bezocht.

** Regies Febelmag