De studie onthult voorts de ranking van de titels, die logisch lijkt en afsteekt tegen die van het bereik over alle doelgroepen heen. Ook het profiel van de kaderleden wordt uit de doeken gedaan en de studie levert een uiterst interessante schat aan informatie voor de marketingkant van de b2b-specialisten. In elk geval blijkt – en vele andere bronnen en experten bevestigen het – dat digitaal zich bij de andere informatiebronnen geschaard heeftâ¦Echter, zonder ze te vervangen. In een relatief beperkte mate hebben de beslissiers zich tot digitale devices gewend als toegang tot content, , MAAR voor de essentie geven ze nog steeds blijk van gehechtheid aan hun ‘fysieke dragers’. En dat valt best te begrijpen, ook uit een praktisch oogpunt: kan het eenvoudiger – en aangenamer – dan een blad te doorbladeren, van voor naar achter en van achter naar voor, zonder te moeten wachten op de vaak tijdrovende ‘responsivity’ van een protocol? Papieren tablets, nog geen ‘click away’â¦
Bruno Liesse, Managing Director.
Zin om de vorige column van Bruno Liesse te lezen? Klik HIER.