De Nationale Loterij: “de GELUKS-Ciné-Télé-Revue”

Een case van Ciné Télé Revue: de week van het geluk

 
Briefing

Creatief concept: de week van het geluk = 4 trekkingen/8 dagen

Uitdaging

Hoe kunnen we een ‘geluks’-editiebrengen van CinéTélé Revue 

Strategie

De advertientieswerdengeplaatst in functie van het creatief concept:

Cover 2 – inhoudspagina – enquêtelezers – TV-programma’s – rubriek ‘zehebbenhunlevenveranderd’ – rubriek “Uit”: de geluksplekjes” – spel 1008 hokjes – horoscoop= de geluksnummers – insert van 4 pag. met deelneminsgformulier

 

case ciné tele revue lotto image case ciné tele revue lotto image

 

Dialoog met de lezers: enquête

case ciné tele revue lotto image

Rubriek “ze hebben hun leven veranderd”: Testimonial van de winnaars

case ciné tele revue lotto image

TV-programma’s: Integratie van de Lotto-balletjes op moment van trekking

case ciné tele revue lotto image

 

Het spel van de 1008 hokjes: Met de lottoballetjes op de achtergrond… – integratie van een spel om 1 jaar gratis lotto te winnen, integratie van een insert van 4 pagina met een deelneminsgformulier

case ciné tele revue lotto image case ciné tele revue lotto image

 

Rubriek “UIT”: De geluksplaatsjes in België

case ciné tele revue lotto image

Horoscoop: De geluksnummers…

case ciné tele revue lotto image