IP Belgium lanceert native advertising-pakket

Op die manier wil de regie de impact en de geloofwaardigheid van magazinereclame bij vrouwen verhogen.

In de nieuwe formule combineert IPB de printtitels Ciné-Télé-Revue en Top Santé met een reeks van websites: Cinetelerevue.be en Topsante.com uiteraard, maar ook Gojimag en de sites van RTL TVI en RTLINFO People & Buzz. De twee magazines bereiken samen 1,5 miljoen lezers (of 42% op vrouwen), terwijl de websites samen goed zijn voor een miljoen pageviews.

“Net als onze andere native packs is dit een sleutel-op-de-deurformule€,” zegt Julie Majcherczyk, senior researcher bij IP Belgium. “Samen met de bureaus wil IP Press content produceren met de tone-of-voice van de magazines en de websites op basis van de briefing van de adverteerder.”

IPB liet zich eerder al opvallen met bijvoorbeeld de mogelijkheid van dedicated native webpagina’s voor adverteerders, die echt deel uitmaken van de site van Top Santé. “€œIn een tijd waarin veel mediabureaus hun webcampagnes geautomatiseerd aankopen, beseffen we dat adverteerders nood hebben aan de kwalitatieve integratie van gepersonaliseerde content. Vandaar onze wil om oplossingen voor maatwerk op sterke merksites te lanceren.€”

 Looking for more articles concerning IP Press ?

Consumentenmagazines trekken influentials aan

Verrassend: zomer topperiode voor magazines!