Magazine en automerk Toyota laten harten sneller slaan

Dat is tenminste de bedoeling van de Toyota Camry advertentie in het Amerikaanse magazine InStyle (februari 2018). Neem de geïntegreerde hartslagmeters vast en open de pop-up-advertentie: hoeveel opwinding brengt het interieur van de nieuwe Camry bij jou te weeg? Een unieke, opvallende advertentie die alle zintuigen prikkelt en waar de abonnees van InStyle zeker tijd aan gespendeerd hebben!

Toyota Camry ad InStyle magazine

Toyota benaderde InStyle magazine vorig jaar, omdat ze op zoek waren naar een nieuwe manier om hun Camry te adverteren in 2018. De advertentie neemt lezers als het ware mee in de auto zelf en laat ze zien, voelen en ruiken (!) wat het bij benadering betekent om er in te zitten. Door middel van de hartslagmeters open je de advertentie, waardoor deze automatisch geactiveerd wordt en je hartslag op het dashboard toont.

Lees ook: 5 zintuigen: op het zicht

Bekijk het zelf in deze video:

Bron: Adweek

Meer inspiratie nodig?