Magazine media verkopen via print en digitaal!

Mensen houden van beeldtaal. Daar zijn magazine media het dagelijkse bewijs van. Maar ook zakelijk kan het geen kwaad om informatie eens in beelden te vatten: leve de infographic!

Deze infographic van SPH Magazines (UK) willen we u dan ook niet onthouden. Hij vat op een mooie manier samen hoe de vitaliteit en de impact van magazine media door recent onderzoek bevestigd wordt. Er is gebruik gemaakt van eigen onderzoek van de uitgever en van de Proof of Performance van FIPP.

De hoofdpunten zijn:

  1. Magazinelezers prefereren merken die op meerdere platformen adverteren
  2. Creatieve advertenties trekken de aandacht en zetten aan tot actie
  3. Print en digitaal versterken elkaar; met hogere aankoopintentie als resultaat
  4. Vertrouwen in magazine content betreft alle platformen: print en digitaal
  5. Magazine media hebben de grootste invloed op de aankoopintentie

Bron: FIPP, SPH Magazines

5-insights-about-magazine-medi_1433212532608_block_1

5-insights-about-magazine-medi_1433212532608_block_2

5-insights-about-magazine-medi_1433212532608_block_3

5-insights-about-magazine-medi_1433212532608_block_4 (1)5-insights-about-magazine-medi_1433212532608_block_5 (1)