Nieuwe imagocampagne voor Roularta Media

Roularta Media pakt vanaf deze maand uit met een opmerkelijke imagocampagne waarin ze de focus legt op de persoonlijke aanpak en de crossmediale creativiteit van de regie. “Meer en meer komen we tot de vaststelling dat adverteerders willen nadenken hoe een campagne het best wordt opgezet met onze mediamerken”, weet Philippe Belpaire, General Manager van Roularta Media. “€œOnze boodschap is dan ook duidelijk: betrek ons zo snel mogelijk. En doe dat voor alle duidelijkheid samen met je creatief bureau en je mediabureau. Wij kunnen snel aftoetsen of hun ideeën goed ‘blenden’ met de doelgroepen en het DNA van onze mediamerken.”

De campagne is de vierde golf sinds de baseline ‘Attention Guaranteed’ vier jaar geleden in gebruik genomen werd. “Die vat nog altijd goed samen waar we voor staan”, vindt Diana De Cat. De Director Communications & Research voegt er meteen aan toe dat het imagoluik samengaat met Inspiration Days, waarin klanten hun case komen presenteren aan andere adverteerders en bureaus, en de Marketing Success Stories. “Dat zijn interviews met klanten over een bijzondere campagne die verscheen in één van onze media. Deze testimonials verschijnen in Trends en in Trends-Tendances, omdat heel wat adverteerders en mediamensen deze titels wekelijks lezen”, aldus nog Diana De Cat.

In de nieuwe imago-campagne zien we medewerkers van Roularta Media die aan de hand van een persoonlijk voorwerp de troeven van de regie aantonen. General manager Philippe Belpaire bijt de spits af. In totaal staan meer dan 15 uitingen op het programma. “Alle commerciële managers komen aan bod”, zegt Diana De Cat. “In een tweede fase wil ik zelfs alle teams in beeld brengen.” We geven tot slot mee dat de foto’s het werk zijn van Lieve Blancquaert. Wim Demyttenaere stond in voor de copywriting.

http://newsroom.roularta.be/static/16102014/RM_AD%20IMAGO_N.pdf