Tijdens onze MAGnify-conferentie kwam het al naar voren: adverteerders hebben dringend nieuwe metrics nodig om …
Een nieuwe reclame-currency: geen clicks maar clocks

Tijdens onze MAGnify-conferentie kwam het al naar voren: adverteerders hebben dringend nieuwe metrics nodig om …
The Native Advertising Awards is the biggest award program for native advertising in the world. The awards aim to …
Het project “Nieuws in de klas” zal voortaan ook magazines en gratis pers aanbieden zowel in print als online. Die …
Een merk staat of valt met het (gebrek aan) vertrouwen van consumenten. Uit onderzoek blijkt steeds weer dat er een …
Magazinemerken blijken op 3 van de 4 sociale medianetwerken veel meer ‘engagement’ te genereren bij het publiek dan …
Jesper Laursen zei het al op MAGnify 2017: tegen 2020 zal native advertising wereldwijd verdubbeld zijn tot 40% van de …
“Magazine media builds brand (I am going to show you proof), and sell product (I’m going to show you proof) …
Het is een ronkende naam. Glamour is dan ook een van de grootste beautymagazines wereldwijd. En een magazine dat met …
Magazine media ontdekten een tiental jaar geleden events als extra touchpoint. Happenings als de Flair Shopping Day, de …