Tiffany & Co. lanceert spraakmakende magazinecampagne

Het Amerikaanse juwelenhuis Tiffany & Co. kreeg enorm veel gratis publiciteit naar aanleiding van hun nieuwe magazinecampagne “Will You?” in de USA. Iedere advertentie brengt zeer stijlvol twee echte mensen in beeld die de grote sprong in het huwelijk wagen. En wat is daaraan spraakmakend, vraagt u zich af? Wel, een van de advertenties toont een homokoppel.

Tiffany & Co. wil met de campagne tonen dat ‘true love stories’ overal te vinden zijn en niet gebonden zijn aan het traditionele beeld. Een bijzonder statement voor een traditioneel designershuis. De Tiffany verlovingsring is de eerste regel van het intieme persoonlijke verhaal dat het koppel samen schrijft, zeggen de romantische zielen van het bedrijf. Er is dan ook geen beter medium dan magazines om het persoonlijke, intieme verhaal van deze campagne te brengen.

Uiteraard is het ook gewoon gezond verstand om een groeiend marktsegment te omarmen…

Bron: Adweek.com