Win een ticket voor de expo van Lürzer’s Archive!

In 1984 was de Duitse copywriter en bureau-eigenaar Walter Lürzer de wanhoop nabij. Hij moest in het pre-internettijdperk immers hemel en aarde verzetten om de interessante reclamecampagnes wereldwijd te verzamelen. Zijn oplossing was eenvoudig: een magazine dat de meest uitzonderlijke campagnes bundelde. Lürzer’s Archive was geboren.

Dertig jaar later viert het cultmagazine (met maar liefst 150.000 lezers) zijn verjaardag met een rondreizende expo waar dertig uitzonderlijke campagnes van de afgelopen drie decennia te bewonderen zijn. Op 18 en 19 juli houdt ze halt in Frankfurt (Kontorhaus Osthafen – Pixomondo, Lindleystrasse 12), van 16 tot en met 21 september is Keulen aan de beurt (onderdeel van de Koelnmesse) en daarna steekt de expo de oceaan over om op 23 september te landen in New York (Art Directors Club, 106 West 29th Street).

Wil je de expo bezichtigen in Keulen? Stuur dan het antwoord op de vraag ‘hoe heette het bureau dat Walter Lürzer uit de grond stampte?’ voor 31 augustus naar info@magazinemedia.be. Een onschuldige kinderhand trekt de winnaar van een duoticket voor de Koelnmesse.

Meer informatie? Bekijk de site