Surf naar

WeMedia

Uw favorieten in 2015

Welke artikels intrigeerden de lezer van deze website vorig jaar het meest? We presenteren u graag de top 10, die even verscheiden is als de inhoud die u op magazinemedia.be terugvindt.

Lezers van magazinemedia.be zijn allereerst op zoek naar wat de mediagroepen en titels doen. Info over nieuwe titels en interviews met mediabazen spannen daarbij de kroon, denken we maar aan het artikel over het Nederlandse Flow, de start van Ouders van Nu in ons land of het gesprek dat we hadden met Henk Scheenstra , CEO van Sanoma in België.

Ook artikels over nieuwe evoluties zijn vaak succesnummers. Uiteraard is er meestal een link met het digitale. Zo was een veel gelezen artikel er eentje over digitale magazines die zich aan print wagen. Ook stukken over native advertising  en meer algemene digitale evoluties deden het goed.

Wat ons verder opviel, was de voorliefde voor research over magazine media, een van de pijlers van deze site. Vooral onderzoek over de efficiëntie van printreclame viel in de smaak, of het nu internationaal of nationaal was.

Last but not least en waarschijnijk niet verrassend, is de voorliefde voor meer ‘people’ nieuws. Zo worden onze interviews met art directors duidelijk gesmaakt, getuige de mooie resultaten voor het interview met Tim Oeyen (Humo)en Kristof Caluwaerts (Flair).

We beloven alvast om er in 2016 een even diverse mix van te maken, waarin u naar hartenlust kunt snuisteren. Stay tuned…